3 Operatörden T.C. Kimlik Numarasına SMS Göndermenin Avantajları

iletisimmakinesi blog görsel

Kurumların GSM numaralarını bilmedikleri kişilere ulaşmada en çok yararlandığı servislerin başında hiç şüphesiz T.C. Kimlik Numarasına SMS Servisi (TCKN SMS) gelir. Bu servis sayesinde İletişim Makinesi arayüzünden toplu olarak ya da tek tek cep telefon numarasını bilmediğiniz ancak T.C. Kimlik Numarasını bildiğiniz kişilere ulaşabilirsiniz. Böylelikle kişilerin cep telefonu numaralarını bilmeseniz de onlara SMS göndermeniz mümkün olur. Bu servisi Türkiye’de en aktif olarak kullanılan 3 operatör(Turkcell, Türk Telekom, Vodafone) sağlıyor. Ancak bu operatörler yalnızca kendi operatörlerinin T.C. Kimlik Numaralarına SMS gönderebiliyorlar. Örneğin Turkcell’den kullanılan TCKN SMS servisi ile yalnızca Turkcell numaralarına SMS gönderilebiliyor. Bu sebeple şirketlerin tüm operatörlere SMS gönderebilmek için 3 operatörden de TCKN SMS servisini kullanmaları gerekiyor. Peki 3 Operatörden de T.C. Kimlik Numarasına SMS göndermenin avantajları nelerdir?

3 Operatörden TCKN SMS Göndermenin Avantajları

1. %51 Daha Fazla Kişiye Ulaşırsınız

3 büyük operatörün de kullanıcı sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Yaptığımız araştırmalara göre ise en fazla kullanıcı sayısına Turkcell sahip. Ancak Türk Telekom ve Vodafone kullanıcıları pazarın %51’ine ulaşabiliyor. Bu demek oluyor ki yalnızca Turkcell Üzerinden TCKN SMS servisini kullanan şirketler ulaşmak istedikleri kişilerin yarısına bile ulaşamıyorlar.

2. 2 Kat daha Fazla Kar Sağlarsınız

Örnek olarak alacak takibi yapan bir hukuk bürosunu baz alalım. Bu hukuk bürosu Yalnızca 1 operatörden kullandığı TCKN SMS servisi ile icra dosyalarının bir kısmını kapatır. Ancak diğer 2 operatörden de TCKN SMS kullanmaya başladığında daha fazla kişiye daha kısa sürede ulaşarak dosya kapatma hızını 2 kat artırır. Böylelikle hem yeni dosyalar almaya başlar hem de en az 2 kat daha fazla kar sağlamaya başlar.

3. Müşterilerinize Daha Hızlı Ulaşırsınız

Yalnızca tek bir operatörden TCKN SMS gönderiyorsanız başarılı olarak iletilen SMS sayınız buna bağlı olarak olması gerektiğinden daha az olur. Ulaşamadığınız numaralara daha sonra ulaşmak için farklı daha çok masraf yapmanız ve zaman ayırmanız gerekir. Bu sebeple 3 operatörden de aynı anda TCKN SMS gönderme özelliği ile daha hızlı bir şekilde ulaşım sağlayabilirsiniz.

4. Ulaşılamayan Kişi Sayısını Minimuma İndirirsiniz

TCKN SMS servisi numarasını bilmediğiniz ancak T.C. Kimlik numarasını bildiğiniz kişilere ulaşma noktasında en cazip servistir. Ancak az da olsa bazı kullanıcılar hat satın alırken izinli veri tabanında yer almayı kabul etmezler. Bu kişiler TCKN servislerinde de görünmezler. Bu sebeple az da olsa ulaşamadığınız kişi sayısına rastlarsınız. Bununla birlikte diğer operatörlerden de TCKN SMS servisini kullanmayı göz ardı etmek ulaşılan kişi sayısını çok azaltır. 3 Operatörden de TCKN SMS servisi kullanarak ulaşılamayan kişi sayısını minimuma indirebilirsiniz.

5. En Hesaplı Yoldan Daha Fazla Kişiye Ulaşırsınız

TCKN SMS Servisi, numaralara ulaşma konusunda oldukça hesaplıdır. TCKN Servisinde başarılı olmayan gönderimlerinizden ücret ödemezsiniz. Yani kaç operatörden gönderim yaparsanız yapın yalnızca mesajınız iletildiğinde ödeme yaparsınız. 3 Operatörden de gönderim yapmak size gönderim maliyetleri dışında ekstra bir maliyet çıkartmaz.