Zim Başlıklı Sms
Türkiye'nin en ucuz Toplu SMS gönderme yolunu öğrenin HEMEN BAŞLA!

4 Büyük Avantaj ile
Toplu Mail Gönderme

Email pazarlama, müşterilerinize ulaşmanın en kolay, en etkili ve en ucuz yoludur. Hemen ilk ay ücretsiz deneyin!

Toplu Mail Hazırlama Toplu Mail Hazırlama
Toplu SMS, Toplu MMS,
TCKN SMS
ve Sorgulama
Servisleri, Lokasyona SMS,
OTP, Anında cevap ve Vergi
No SMS servislerimizle,

tüm ihtiyaçlara hitap
ediyoruz.
Toplu Mail Hazırlama
İletişim Makinesi, IVR servisleri, sesli mesaj, internet faks, metin seslendirme gibi birçok “Sesli Servisi” aynı arayüzde, entegre çalışır biçimde sunuyor
Toplu Mail Hazırlama
Türkiye’nin en iyi markalarıyla çalışan Tanı’nın güvenli veritabanıyla izinli pazarlamaya başlayın.

Çağrı Otomasyonunun Geldiği Son Nokta: IVR

IVR teknolojileri şirketlere gelen aramaları ve şirketlerin müşterilere yaptıkları aramaları, akıllı yetenekleriyle insan gücüne ihtiyaç duymadan başarabilir hâle geldi.

ivr nedir

IVR tam olarak nedir?

Açılımı Interactive Voice Response (Etkileşimli Sesli Yanıt) olan IVR, günümüzde adının hakkını fazlasıyla verebilen bir teknolojiye dönüştü. IVR temel olarak iki ana kola ayrılıyor: Gelen çağrılar için Inbound IVR ve dışa yapılan çağrılar için Outbound IVR.

Inbound ve Outbound IVR sistemleri bütünleşik olarak kullanıldığında ise ortaya harika bir çağrı hizmeti çıkıyor.

IVR nasıl çalışır?

IVR teknolojileri, çağrıları tuşlama ile doğru kişiye, menüye, departmana ya da uygulamaya yönlendirir.

IVR teknolojileri şirketlere ne gibi faydalar sağlıyor?

Daha az insan gücü, daha fazla otomasyon

• IVR teknolojileri, gün içinde binlerce çağrı yapan ya da karşılamak durumunda olan şirketlerin işlerini insan gücüne ihtiyaç duymadan yapmalarını sağlıyor.
  • Burada gerçekleşen her şeyi bir yazılımın yapması sayesinde, tüm bu çağrılar kayıt altında tutulabiliyor.
  • Bir çağrı merkezi çalışanının günde yapabileceği maksimum çağrı sayısı 40 iken, IVR kullanan bir şirket, bir gün içinde binlerce çağrı yapabiliyor.
  • Yapılan bu çağrıların büyük kısmı tuşlama yöntemiyle istenen sonucu verirken, ilgili departmana ulaşması gereken çağrılar da bu departmanlara yönlendirilebiliyor.
  • Şirkete gelen tüm çağrılar 7/24 karşılanabiliyor.
  • İletişim Makinesi IVR sistemleri kullanıcılara neler sunuyor?

İletişim Makinesi IVR servislerini kullanmaya başladığınızda, şirketinize özel 0850 numaralı hat veya hatlar ücretsiz olarak kullanımınıza açılmaktadır, bu sayede hat ve sistem yatırımı yapmadan doğrudan sistemi kullanmaya başlayabilirsiniz.
    IVR Designer ile esnek ve kullanıcı dostu IVR şablonlarını sürükle-bırak yöntemiyle oluşturabilirsiniz. Ya da uzman ekibimizden en ideal IVR şablonu konusunda ücretsiz destek alabilirsiniz.
    IVR şablonunuza;

• Tuşlamayla ilgili konuya yönlendirebilir ses kaydı,
  • IVR API’sini uygulamanıza entegre ederek çağrı üzerinde birçok talebi karşılama,
  • Müşteri temsilcisine, ilgili departmana ya da herhangi bir telefon numarasına çağrı yönlendirme,
  • Bir ses kaydı alarak müşteriye ilgili konuda dönüş yapabilme,
  • Tuşlama yöntemiyle müşteri memnuniyeti anketi yapabilme,ayrıntılı bir şekilde raporlama,
  • CRM entegrasyonu sayesinde çağrılarınızı kişilere özel isim/soy isimle yapabilme ve karşılayabilme.
  • Peki, bu sistemleri kimler kullanıyor?

IVR teknolojileri, günümüzde aklınıza gelebilecek tüm büyük firmalar ve neredeyse tüm orta ölçekli firmalar tarafından kullanılıyor.
    Günlük hayatta hepimiz IVR teknolojileriyle bir şekilde karşılaşıyoruz. Bankanıza ya da GSM operatörünüze yaptığınız çağrılar, telefonunuza gelen borç hatırlatma çağrıları, telefonunuza gelen anket ve tanıtım çağrıları, hatta telefonla yaptığınız su siparişleri…

Şirketler tüm bu telefon üzerinden yapılan işlemleri artık IVR teknolojileri yardımıyla gerçekleştiriyor. IVR teknolojilerini bambaşka alanlara uyarlayan şirketler de var.
    IVR’ın bu kadar yaygın oluşunun en önemli nedenleri maliyetsiz oluşu ve dünya üzerinde neredeyse herkesin akıllı ya da akılsız bir telefona sahip olması.

IVR teknolojilerini en etkili şekilde nasıl kullanabilirsiniz?

Yukarıda bahsettiğimiz IVR örneklerini düşündüğünüzde aklınıza kötü tecrübelerin gelmesi çok normal. Bunun nedeni IVR şablonlarının müşteri ihtiyacı göz önünde bulundurulmadan tasarlanmış olması. Bu yüzden IVR teknolojilerini kullanırken düşünülmesi gereken ilk şey müşteri ihtiyaçları.

İyi bir IVR şablonu tasarlayabilmek için şirketinize gelen ve giden çağrıları müşterilerinizin bakış açısıyla görmelisiniz.

• Müşteriler şirketi en çok hangi gün ve saatlerde arıyorlar?
  • Müşteriler sizi en çok hangi konular için arıyorlar?
  • Müşterilerinizin, onlara çağrı(ses kaydı) üzerinde anlattığınız her şeyi dinleyecek zamanları var mı?
  • Müşterilerinize sunduğunuz seçenekler yeterince açık mı?
  • ivr teknolojilerinin geleceği

IVR teknolojilerinin geleceği

Yapılan anketlere ve araştırmalara göre, çağrı merkezlerini arayan müşterilerin yarısı, müşteri temsilcisiyle değil, tuşlama yöntemiyle işlerini halletmeyi tercih ettiklerini söylüyor.
    Günümüzde büyük ve orta ölçekli şirketlerin %50’sinden fazlası IVR sistemlerini kullanıyor. Bu oran her geçen gün daha çok artıyor. IVR teknolojileri daha çok geliştikçe ve daha akıllı yeteneklere sahip oldukça, bu oranın 2020 yılına kadar %85’e çıkması bekleniyor. Siz de şirketinizin tüm çağrı ihtiyaçlarını IVR sistemlerine aktararak daha düşük maliyetle daha büyük işler başarabilirsiniz. IVR teknolojileri ve İletişim Makinesi’nin sunduğu IVR hizmetleri hakkında ayrıntılı bilgi almak ve IVR hizmetinden faydalanmak için bizimle iletişime geçin.

Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR) / İletişim Makinesi