Çağrı Merkezlerine İmkansız Hedefler Vermeyi Bırakın!

çağrı merkezi çalışanı

Çağrı merkezi olan şirketler, müşteri temsilcileri ve çağrı yetkilileri aracılığıyla günde 120’den fazla çağrıya yanıt verebilmeyi isterler. Ancak, IVR sistemleri olmayan şirketlerin bu hedeflere ulaşması oldukça zordur. Bu nedenle, bu şirketler çağrı yapma işlemini müşteri temsilcileri yerine IVR sistemlerine devrediyorlar.

IVR Nedir? sorunuz mu var? İlgili yazımızı okumak için tıklayın

Çağrı Merkezlerinde IVR Kullanımı

IVR sistemleri sayesinde orta çaplı bir çağrı merkezi, günde yüz binlerce kişiye otomatik olarak ulaşabilir ve ulaşılan ve konuşmaya müsait kişilerin çağrıları müşteri temsilcilerinin önüne otomatik olarak düşer. Böylece müşteri temsilcisi gün boyunca müşterileriyle iletişim halinde kalır.

Outbound IVR ve Inbound IVR sistemlerini entegre şekilde kullanan kurumların nasıl avantajlara sahip olduklarını adımlar halince inceleyelim:

• Outbound IVR sistemi, yüzlerce hatta binlerce kişiye aynı anda otomatik olarak çağrı yapar. Bu çağrılar, aranan kişilere özel olarak kişiselleştirilebilir.
  • Otomatik arama sistemi sayesinde hangi numaraların kullanımda olduğu kolayca öğrenilebilir. Hiçbir iş gücü harcamadan cevaplanmayan çağrılar, sistem tarafından yapıldığı için asla boşa harcanmaz.
  • Aranan kişi/müşteri görüşmeye devam etmek istediğinde, hemen müşteri temsilcisine bağlanabilir veya daha sonra aranmak için bir not bırakabilir.
  • Müşteri temsilcisiyle görüşmek isteyen kişinin çağrısı, otomatik olarak ilgili departmandaki temsilciye düşer veya daha sonra aranmak üzere sıraya alınır.
ivr cagri merkezini nasil etkiliyor görsel

IVR sistemlerini kullanan çağrı merkezleri, günlük karşılayabilecekleri çağrı oranını %300 oranında artırırlar. Eğer sizin de çağrı merkezi hedefleriniz yüksekse ve bu hedeflere ulaşmak için ne yaparsanız yapın başarılı olamıyorsanız, hatayı müşteri temsilcilerinizde veya yöneticilerinizde aramayın; tek ihtiyacınız, işleri inanılmaz derecede hızlandıran IVR hizmetleridir. IVR servislerimiz hakkında ayrıntılı bilgi almak için bize yazın, sizi arayalım.